dimarts, de març 25

Un precedent del pavelló de La Devesa

Fa 12 anys vaig comprar un pis al barri Devesa-Güell. Just al davant hi havia un solar molt gros. Em va sorprendre que en un barri en el que s'estava construint molt hi hagués un terreny buit totalment envoltat de construccions.
Quan li vaig comentar al venedor de l'immobiliària, em va manifestar que allà hi anava un pavelló esportiu o un equipament similar. Per mí era important aclarir el tema perque m'oferien una primera planta que donava just al solar en qüestió o un altra planta pel costat oposat.
Em feia por que si em quedava aquest primer pis, més car però molt ben orientat, una futura construcció em fes ombra. "Tranquil" va dir el
comercial, "es pot edificar un 30% del solar fins una alçada d'una
planta o un 10% fins a 3 plantes i per tant difícilment et faran
ombra".
Sort que vaig triar l'altre costat! Suposo que es va requalificar el solar perque ara mateix un Mercadona i un edifici d'oficines ocupen aquell espai. Naturalment, ara l'ajuntament vol fer un pavelló al bell mig dels arbres de La Devesa, espai que també va requalificar no fa gaire.

Si no els piquem la cresta, fins on arribaran?


Un veí de la Devesa.
(Rebut per mail)